söndag 8 februari 2009

BOJKOTT AV CAFÈ MARMELAD

Jag har flera gånger fått tveksam service på café Marmelad vid Mariaplan i Göteborg.

Men i dag var måttet rågar. Jag satt och pluggade vid ett bord och hade beställt te och dricka, efter någon timme kom Fredrik och vi beställde lunch, kaffe och apelsinjos. Efter maten fortsatte jag läsa en liten stund och funderade på om en av dagens semlor skulle vara något och Fredrik kollade mailen på sin dator. Detta ansågs tydligen provcerande av personalen som kom fram och tyckte att vi skulle
"flytta därifrån, då det faktiskt fanns ganska många kunder. Ja det finns ju bord i källaren."

Jag blev så FÖRBANNAD - JAG ÄR FAKTISKT OCKSÅ KUND!!! Och har dessutom handlat både de ena och det andra här idag. - varför hävisar du då inte de andra kunderna till källaren om de nu finns plats där!! Jag packade ihop mitt pick och pack och gick - tänker aldrig mer sätta min fot på det stället!!!!

Beställningen av en apelsinjos kom aldrig men efter en utskällning från Fredrik fick vi i alla fall pengarna tillbaka utan någon ursäkt!!! Är det så man behandlar och servar sina kunder kan man inte räkna med någon trogen kundskara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar